Previous
Next

Funda de coixí - Oman

14,95 €
Impostos inclosos
Referència 091941

Composició: Cotó 30% - Polièster 70%

Color
Mida
  • 045x045 cm

Més informació sobre Funda de coixí - Oman

Funda de coixí decorativa, teixit en jacquard amb un disseny modern. Tancament de cremallera. Pestanya decorativa en 3 costats. Teixit suau i durador que proporciona confort i estil personalitzat a la teva llar. Pots utilitzar-lo per a decorar el llit o per donar un toc de color al teu sofà. Els seus colors et donen l´opció de combinar-ho amb la nostra col·lecció de cobrellits, llençols i mantes de sofà. Fabricat a Espanya. No inclou el farcit.

Característiques de Funda de coixí - Oman

Fitxa tècnica

Composició
Cotó i Polièster
Rentat
Lavar a temperatura max. 30º.
No centrifugar
No lavar en seco.
No secar a máquina.
No usar lejía.
Planchar temp. max. 110ºC.
Origen
Espanya

Productes relacionats amb Funda de coixí - Oman

favorite
favorite_border

Pack 3 Fundes de Coixí - Livi

Conjunt de 3 fundes de coixí a joc en tonalitats de color Verd. Tancament de cremallera. Un estil únic per crear un ambient ple de contrast. Sobre el sofà o el llit, dóna un toc especial amb els diferents estampats a joc. Combina'ls amb la nostra col·lecció de llar. Aquest pack inclou: 1 funda de coixí de 45x45cm i 2 fundes de coixí de 30x50cm. Els farcits per a les fundes de coixí no estan incloses, es venen per separat.

42,85 € 39,80 €
Mostrar articles
favorite
favorite_border

Funda Coixí - Loarre

Funda de coixí teixit 100% cotó, disseny actyal i modern de color Beix. Densitat: 320 gsm. Amb tancament de cremallera. Combina i crea un decoració única a casa teva amb els cobrellits a joc. No inclou el farcit. Fabricat a Espanya.

9,95 € 8,50 €
Mostrar articles
favorite
favorite_border

Pack 2 Fundes de Coixí - Livi

Conjunt de 2 fundes de coixí a joc en tonalitats de color Verd. Tancament de cremallera. Un estil únic per crear un ambient ple de contrast. Sobre el sofà o el llit, dóna un toc especial amb els diferents estampats a joc. Combina'ls amb la nostra col·lecció de llar. Aquest pack inclou: 1 funda de coixí de 45x45cm i 1 funda de coixí de 30x50cm. Els farcits per a les fundes de coixí no estan incloses, es venen per separat.

27,90 € 25,90 €
Mostrar articles
Carregant...