GUIA DE COMPRA
A la botiga on-line de La Mallorquina es poden fer compres des d’ Espanya, França, Portugal, Alemanya, França, Àustria, Bèlgica, Itàlia, Països Baixos, Eslovàquia, Eslovènia, Dinamarca, Polònia, República Txeca, Bulgària, Croàcia, Estònia, Finlàndia, Hongria, Letònia, Lituània, Noruega, Romania, Suècia.
Els preus a la botiga on-line són els mateixos que a la botiga física, tret que existeixi alguna promoció especial on s’apliqui un descompte addicional, en qualsevol dels dos canals de compra, botiga on-line o física .
Si un article està esgotat o no disposem stock, el retirarem del web.
Les fotografies es fan en alta resolució per tal de reflectir al màxim el detall del producte. Es poden trobar diferències en aquells productes en els quals la pròpia matèria primera i el seu procés de fabricació influeixi en el resultat final, com els productes fabricats artesanalment.
Per a poder fer una compra on-line és necessari registrar-se. Un cop fet el registre es podrà accedir per a comprar, consulta o modificar les dades personals.
Per a qualsevol dubte sobre producte, comandes, pagaments, devolucions i altres incidències podeu contactar amb el Dpt. d’Atenció al Client, a través del formulari de “contacte”, per mail a l’adreça eshop@lamallorquina.eso trucant al 673 482 995 - 93.302.02.44de dilluns a divendres laborals de 09.30h a 16.30h.
PROCÉS DE COMPRA
Els productes estan classificades en diferents categories (llit, bany, taula/cuina, deco, etc.)
Clicant en el menú superior, es desglossen les subcategories i podreu veure els productes que la formen. Hi ha articles on es pot escollir la mida, colors. Es pot utilitzar el cercador per a trobar el producte desitjat, també es pot buscar producte per color o rang de preu.
Un cop escollit l’article (mida i quantitat) s'ha de prémer el botó "afegir a la cistella" per a que l'article entri a formar part de la comanda.
Passos a seguir per a realitzar una comanda:
- Anar a la cistella de la compra, prement la icona " cistella " situat a la cantonada superior dreta de la pàgina o prement el botó " trametre comanda" de les pàgines que mostren els detalls d'un producte. A la cistella de la compra podeu treure articles de la comanda o canviar-ne les quantitats.
- Introduir les dades personals, l'adreça de facturació i l'adreça d'enviament, si no és la mateixa. S’ha de crear un compte d'usuari si és la primera vegada que es compra i acceptar la política de privacitat. Premeu el botó "continuar".
- Escolliu la forma de pagament.
- A la pantalla de confirmació teniu l'opció d'imprimir les dades de la comanda prement el botó "imprimir". També rebreu un correu electrònic amb la confirmació de la comanda.
Formes de Pagament:
- Targetes de crèdit VISA, Mastercard, American Express
- Targeta de dèbit VISA Electrón
- BIZUM
- Paypal
- Transferència Bancària
- Contra reemborsament
- Sequra - Pagaments fraccionats
Consulteu amb la vostra entitat bancària davant de qualsevol dubte relacionat amb la targeta com a mitjà de pagament.
No es pot demanar TAX-FREE ja que només s’aplica als productes que es compren a la botiga i són transportats per un mateix.
ENVIAMENT
En el lliurament a domicili, us enviarem un correu electrònic de confirmació d'enviament (quan la comanda estigui a punt de sortir del magatzem), un altre amb un número de seguiment (amb enllaç a la pàgina web de l'empresa de missatgeria).
Les despeses d’enviament varien segons l’import de la compra i el lloc d’entrega.
Península Espanya i Portugal:
Igual o superior a 49,90€… Gratuït
Inferiors a 49,90€ … 4,90 €
Illes Balears:
Compres de0 a 99,99€ €…………20,00 euros
Compres de100 a 199,99€ €…………25,00euros
Compres de 200 a 499,99€ €…………45,00euros
Compres superiors a 500,00€ €…………Gratis
Unió Europea:
zona A | zona B | zona C | zona D | |
0 a 99,99€ | 20 € | 25 € | 30 € | 50 € |
100 a 199,99€ | 25 € | 30 € | 35 € | 55 € |
200 a 499,99€ | 45 € | 50 € | 55 € | 80 € |
500€ o más | Gratis | Gratis | Gratis | Gratis |
Zona A: Alemanya, França
Zona B: Àustria, Bèlgica, Itàlia, Països Baixos
Zona C: Eslovàquia, Eslovènia, Dinamarca, Polònia, República Txeca
Zona D: Bulgària, Croàcia, Estònia, Finlàndia, Hongria, Letònia, Lituània, Noruega, Romania, Suècia
Termini d'enviament:
Espanya i Portugal peninsular: 48-72h
Illes Balears:Illa de Mallorca en un termini de 4-5 dies laborables. Resta d’Illes: aprox. 7 dies laborables.
Països Unió Europea: 5-7 dies laborables
No es lliuraran productes a Ceuta, Melilla, Andorra, Canàries ni Gibraltar.
* Possibilitat d'un període més llarg en casos excepcionals com època de rebaixes, condicions atmosfèriques adverses, …
Es pot fer seguiment de la compra a l'apartat “comandes realitzades” del compte d’usuari. També es notificarà per correu electrònic quan el paquet hagi sortit del nostre magatzem.
L’empresa de transport realitza un intent d’entrega, si no es localitza el destinatari en l’adreça facilitada, el paquet es lliurarà en el Punt de Servei més proper al domicili.
Donem suport a la política de lliuraments de la nostra empresa de transport col·laboradora. Les seves mesures contribueixen a una conducció més eficient, ajudant així a reduir-ne l'impacte mediambiental.
Per a fer enviaments a altres destinacions, contactar amb el Departament d'Atenció al Client: eshop@lamallorquina.es
CANVIS I DEVOLUCIONS
Addicionalment i sens perjudici del dret al desistiment en el termini i la forma descrits, La Mallorquina ofereix al Consumidor la possibilitat de retornar o canviar voluntàriament els productes adquirits durant 30 dies des de la seva data d’entrega.
El Consumidor dins aquest termini podrà optar per retornar el producte adquirit o canviar-lo per un altre. En aquests casos el Consumidor recuperarà el preu (devolució) o el valor (canvi) del producte però no les despeses d’enviament abonades per a l’entrega de la comanda.
Serà requisit per a l’exercici de l’esmentat dret que el producte retornat es trobi en perfectes condicions, dins el seu embalatge original, amb les instruccions i d’altres documents que si escau l’acompanyessin.
El Consumidor haurà de comunicar a La Mallorquina la seva voluntat de devolució o canvi enviant un missatge de correu electrònic a: eshop@lamallorquina.es.
El Consumidor haurà d’assumir el cost del canvi o la devolució dels productes a: “GRUPO COMERCIAL TEXTIL, S.L.”, amb CIF B-58477902 i adreça a Pl. Universitat 7, 08007 Barcelona, excepte si optés pel canvi o la devolució dels productes adreçant-se personalment a una botiga “LA MALLORQUINA”, exceptuant les botigues Outlet o la de l’Aeroport de Barcelona.
No obstant, La Mallorquina disposa per a aquests casos d’un servei de canvi o devolució gratuïta dels productes en el territori de la Península Ibèrica, per a fer-lo servir el Consumidor ha de contactar amb La Mallorquina enviant un missatge de correu electrònic a: eshop@lamallorquina.esindicant el motiu.
Com sol·licitar una devolució a domicili:
Per a poder sol·licitar una devolució a domicili, la comanda s’ha tingut de fer des del seu compte d’usuari. Si la comanda s’ha efectuat com a “convidat” hauràs de contactar amb nosaltres per mail: eshop@lamallorquina.es indicant el nun. de comanda, nom i cognoms, els articles a retornar i el motiu de la mateixa.
Per a poder sol·licitar una devolució des dl compte d’usuari, segueix els següents passos:
- Iniciar sessió.
- Anar a “El vostre compte” i clicar a “historia i detalls de les comandes”.
- Buscar la comanda que es vol retornar i clicar a “Detalls”.
- A aquesta pàgina podràs veure el resum de la comanda. En el llistat de productes, marca els articles que vols retornar indicant les unitats.
- Explica el motiu de la devolució a l’apartat “Retorn de mercaderies”
- Clica al botó: SOL·LICITA UNA DEVOLUCIÓ per a formalitzar el tràmit.
Les devolucions s’autoritzen i gestionen manualment pel nostre equip. En un màxim de 7 dies laborables rebràs un mail amb l’autorització de la devolució i les instruccions per a preparar el paquet.
Per a qualsevol dubte o consulta pots posar-te en contacte amb nosaltres mitjançant el nostre servei d’Atenció al Client, bé, via mail electròniceshop@lamallorquina.es o per telèfon +34 673 482 995.
CODIS PROMOCIONALS
www.lamallorquina.es podrà oferir codis de descompte als seus usuaris amb condicions especifiques detallades en cada promoció.
Els codis de descompte no són acumulables.
L’ús dels codis promocionals no seran compatibles amb accions promocionals i comercials determinades.
Aquests descomptes no seran aplicables en articles de la selecció OUTLET.
TARGETA REGAL VIRTUAL
CONDICIONS D’ ÚS DE LA TARGETA REGAL VIRTUAL
La Targeta Regal Virtual és vàlida únicament per a compres a la botiga online www.lamallorquina.es i no es bescanviable a botigues físiques.
Com a comprador, pots decidir l’import de la targeta, escollint entre la franja de 10€ a 100€.
Al comprar la Targeta Regal Virtual podràs decidir si vols rebre un correu electrònic que o si prefereixes que la persona a qui li vols regalar rebi directament el mail a la seva adreça de correu.
Aquesta targeta permet realitzar una o diverses compres, que es podran completar, si fos necessari, amb un altre mètode de pagament.
Cada Targeta Regal Virtual de www.lamallorquina.es compta amb un codi únic i per a ser utilitzada s’ha d’introduir aquest codi abans d’efectuar el pagament.
La Targeta Regal Virtual es pot utilitzar tantes vegades com es vulgui fins que s’esgoti l’import total pel que ha sigut emesa. El total de cada compra s’anirà restant del saldo de la targeta i es generarà un codi amb el nou import; aquest serà informat a l’e-mail facilitat.
La Targeta Regal Virtual caduca a l’any de la data de la seva compra.
S’acceptarà la devolució de la Targeta Regal Virtual, sempre que no s’hagi utilitzat, en un termini màxim de 15 dies des de la data de la compra.
Les comandes que continguin la compra de la Targeta Regal Virtual no podran realitzar-se amb el mètode de pagament Contra-Reemborsament o Transferència bancària.
Per a bescanviar la teva Targeta Regal Virtual, segueix les indicacions:
Visita la pàgina web: www.lamallorquina.es
Selecciona l’article o articles que t’agradaria comprar.
Ja a la cistella de la compra, introdueix el codi de la teva Targeta Regal Virtual a la casella TENS UN CODI PROMOCIONAL? habilitada per a això.
-Si l’import de la Targeta és igual al dels articles seleccionats, l’import a pagar serà zero.
-Si l’import de la Targeta és inferior que el cost de la comanda, podràs abonar la diferència utilitzant qualsevol mètode de pagament disponible.
-Si l’import de la Targeta és major al valor de la comanda realitzada, descomptarem aquest import de la Targeta Regal Virtual i podràs fer servir el saldo restant disponible per a la teva propera compra. (fent servir el nou codi que rebràs per correu electrònic).
El saldo restant de la Targeta Regal Virtual no es podrà reemborsar ni bescanviar per diners.
La Targeta Regal Virtual no podrà pagar-se amb una altra Targeta Regal Virtual.
La Targeta Regal Virtual pot ser no compatible amb determinats codis de descompte.
La Targeta Regal Virtual caduca a l’any de la data de la seva compra. Una vegada hagi caducat, la targeta no es podrà renovar o utilitzar per a la compra de productes, ni podrà reclamar-se cap saldo de la targeta no utilitzat.
La Mallorquina s’eximeix de qualsevol responsabilitat davant l’absència de recepció de la Targeta Regal Virtual per part del seu destinatari quan es tracti de motius aliens a la seva voluntat com pot ser, entre altres, les deficiències o col·lapse en les línies, la inexactitud de les dades del destinatari de la Targeta Regal Virtual facilitades i/o la consideració del correu emès per La Mallorquina com Spam o Correu no desitjat.
Pot comprar aquí la Targeta Regal Virtual (link)
Devolució de la Targeta Regal Virtual
S’acceptarà la devolució de la Targeta Regal Virtual, sempre que no s’hagi utilitzat, en el període màxim de 15 dies des de la data de compra.
El reemborsament s’efectuarà sota el mateix mètode de pagament utilitzat per a la compra.
Com es retorna l’import dels articles comprats amb una Targeta Regal Virtual?
El reemborsament s’efectuarà directament en la Targeta Regal Virtual, incrementat el saldo disponible.
El saldo de la Targeta Regal Virtual no podrà reemborsar-se ni bescanviar-se per diners.
Per a qualsevol dubte o consulta, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del nostre servei d’Atenció al Client, bé per correu electrònic a eshop@lamallorquina.es o per telèfon: +34 673 482 995.