Previous
Next
Outlet

Caftà - Roma

24,95 €
9,95 € 60%
Impostos inclosos
Referència 076582
Color: Vermell
Composició: Viscosa 100%
Consells de rentat:Rentat a ma. No fer servir lleixiu. Planxar temp.max. 110ºC. No rentar en sec. No assecar a màquina
Color
Mida
  • Talla única

Más información sobre Caftà - Roma

Aquest caftà és fresc, lleuger i elegant, perfecte per posar-te'l a sobre del bikini o a sobre d'uns texans al capvespre.

Características de Caftà - Roma

Fitxa tècnica

Composició
Viscosa 100%
Rentat
No assecar a màquina
No fer servir lleixiu
Rentat a ma

Productes relacionats amb Caftà - Roma

favorite
favorite_border

Caftà - Barbara

Caftà 100% viscosa. El seu teixit és suau, molt agradable al tacte. Teixit fresc, lleuger i elegant, perfecte per posar-l'ho a sobre del bikini o combinar-lo amb uns texans per a sortir a passejar al capvespre. Des de La Mallorquina et proposem una varietat de caftans per a que gaudeixis aquesta temporada de la qualitat que ofereixen els nostres teixits i l'atractiu dels dissenys.

26,95 € 14,95 €
Mostrar articles
favorite
favorite_border

Bossa nevera - Solna

Bossa de platja 2 en 1, bossa de malla a la part superior i compartiment tèrmic a la part inferior amb capacitat de dos litres. Disseny modern i elegant. Bossa de platja multifuncional, també molt adequada per anar a la platja, pícnic, activitats esportives, senderisme i càmping. Mida:37x62x14,5cm

22,95 € 9,95 €
Mostrar articles
Carregant...