Outlet

Agafador - Ivar

3,95 €
2,50 € 37%
Impostos inclosos
Referència 090889

Composició: Cotó 100%

Color
Mida
  • 020x020 cm

Més informació sobre Agafador - Ivar

No et cremis i alhora alegra la teva cuina. Agafador resistent i de disseny. Combina-ho amb els nostres complements de cuina. Agafador de cotó 100%. Amb presilla per penjar. Fabricat a la Índia.

Característiques de Agafador - Ivar

Fitxa tècnica

Composició
Cotó 100%
Rentat
Lavar a temperatura max. 30º.
No assecar a màquina
No lavar en seco.
No usar lejía.
Planchar temp. max. 110ºC.
Origen
India

Productes relacionats amb Agafador - Ivar

favorite
favorite_border

Bossa multiús - Alesia

Bossa mutiús 100% cotó. Reutilitzable. Sistema de tancament frunzit amb cordó. Resistent al rentat. Tu esculls com utilitzar-la. Et pot servir com a panera, per guardar roba o objectes, per portar el berenar, Disponible en dues mides: 30x40cm i 40x60cm

De 3,95 € 1,95 €
favorite
favorite_border

Individual - Kilian

Individual estampat amb acabat baby overlock en color a contrast. Fabricat en polièster amb barreja de cotó i lli. De rentat resistent i fàcil planxat Ideal per a vestir la taula en el dia a dia o en ocasions especial. Una opció còmoda i econòmica que t'ajudarà a aconseguir aquesta decoració que tant t'agrada. Les estovalles individuals són l'alternativa perfecta per decorar la teva taula de forma ràpida, ja sigui en el dia a dia o per menjar amb la família i amics.  Fabricat a Turquia.

7,95 € 3,15 €
favorite
favorite_border

Estovalles - Floresta

Estovalles estampades amb acabat baby overlock en color a contrast. Fabricada en polièster amb barreja de cotó i lli. Teixit molt resistent que aporta durabilitat a tota la roba de la llar. De rentat resistent i fàcil planxat Ideal per a vestir la taula en el dia a dia o en ocasions especial. Dona-li un toc personal combinant-lo amb uns tovallons a joc, camins de taula o individuals. Fabricat a Turquia.

De 39,95 € 15,95 €
Carregant...