Outlet

Funda de coixí - Basic Lavanda

7,95 €
3,95 € 50%
Impostos inclosos
Referència 085337

Composició: Polièster 100%

Color
Mida
  • 045x045 cm
  • 030x050 cm

Més informació sobre Funda de coixí - Basic Lavanda

Funda de coixí per complementar la decoració de la teva llar. 100% polièster amb tacte suau de vellut, porporciona calidesa en èpoques de fred. Tancament de cremallera. Fàcil cura, poden rentar a la rentadora.Combina-ho amb les nostres col·leccions de llar.

Característiques de Funda de coixí - Basic Lavanda

Fitxa tècnica

Composició
100% poliéster
Rentat
Lavar a temperatura max. 30º.
No assecar a màquina
No lavar en seco.
No usar lejía.
No usar plancha.
Origen
Xina

Productes relacionats amb Funda de coixí - Basic Lavanda

favorite
favorite_border

Funda coixí Cotó Percal - Vainica

Funda de coixí de disseny en 100% cotó pentinat percal de 200 fils tintat. Elegant festó brodat amb detalls florals. Amb tancament de solapa. L'estructura del percal fa que sigui un teixit transpirable i genera una sensació de frescura. Amb tacte suau i molt agradable. Combina i crea un decoració única a casa teva. Fabricat a Portugal.

16,95 € 11,85 €
favorite
favorite_border

Funda de coixí Exterior - Mogami

Funda de coixí per exteriors i interiors fabricat en 77% cotó i 23% polièster. Gràcies al tractament del seu teixit, té propietats que el fan apte pels exteriors. És antiàcars, antifloridures i antitaques. Fàcil de netehar,repel·leig l'aiga i l'oli. Té una excel·lent resistència a l'aigua del mar i l'aigua clorada. Tancament de cremallera. Producte fabricat a Espanya. Personalitza el teu balcó o terrassa donant un aspecte més còmode, acollidor i colorit.

De 12,95 € 3,95 €
favorite
favorite_border

Funda de coixí - Ari

Funda de coixí per complementar la decoració de la teva llar. 100% polièster amb tacte suau de vellut, proporciona calidesa en èpoques de fred. Tancament de cremallera. Fàcil cura, poden rentar a la rentadora.Combina-ho amb les nostres col·leccions de llar. Fabricat a Espanya.

11,50 € 8,95 €
Carregant...