Previous
Next
Outlet

Individual - Christmas

4,95 €
2,95 € 40%
Impostos inclosos
Referència 089855


Color
Mida
  • Talla única

Más información sobre Individual - Christmas

Individual de matèria sintètica amb motius nadalencs, ideal com a sota plats. Proporciona protecció tèrmica per a la taula.Aquest divertit disseny animarà la sobretaula de les celebracions nadalenques. Mai havia sigut tant senzill i pràctic. Combina-ho amb els nostres complements de cuina de la col·lecció especial Nadal. Mides: 38cm dia.

Características de Individual - Christmas

Fitxa tècnica

Composició
Filtre
Rentat
No rentar

Productes relacionats amb Individual - Christmas

favorite
favorite_border

Estovalles Antitaques - Florina

Estovalles de tacte tèxtil fabricades amb tractament antitaques que ajuda a repel·lir els líquids vessats evitant la formació de taques. Té doble barrera de protecció, en l'ús i durante el rentat. Fàcil eliminació de les taques en el rentat, incloent a baixa temperatura. Resistència millorada i de llarga durada. Fabricat a Espanya.

De 26,50 € 21,50 €
Mostrar articles
favorite
favorite_border

Estovalles - Gianna

Estovalles estampades amb acabat baby overlock en color a contrast. Fabricada en polièster amb barreja de cotó i lli. Teixit molt resistent que aporta durabilitat a tota la roba de la llar. De rentat resistent i fàcil planxat. Ideal per a vestir la taula en el dia a dia o en ocasions especial. Dona-li un toc personal combinant-lo amb uns tovallons a joc, camins de taula o individuals.  Fabricat a Turquia.

De 39,95 € 19,95 €
Mostrar articles
favorite
favorite_border

Camí de taula - Gianna

Camí de taula estampat amb acabat baby overlock en color a contrast. Fabricat en polièster amb barreja de cotó i lli. De rentat resistent i fàcil planxat. Ideal per a vestir la taula en ocasions especial. Dona-li un toc personal combinant-lo amb uns tovallons o complements de taula a joc. Decora la teva taula o bé fes-lo servir com estovalles de parella. Fabricat a Turquia.

16,95 € 8,50 €
Mostrar articles
Carregant...